divendres, 9 de maig del 2008

Un inici que promet

Això que veieu aquí és la carta que el Periódico de Catalunya m’ha publicat a la secció de LECTORS (on havia d’anar sinó). És una modificació del post que hi ha més a vall que es titula “Somriures i llàgrimes”. Com podeu comprendre em fa molta gràcia que me l’hagin acceptat però em sembla que son massa bona gent aquests de EL PERIÓDICO. Modifiquen les cartes que arriben i les adapten a l’espai que tenen.

Per que ho veieu, us poso el fragment original del que han extret el què finalment han publicat. Entendreu que el meu to era molt més dur del que ha acabat apareixent.

Quan un equip surt al terreny de joc amb la moral desfeta és normal que passin aquestes coses. El partit d’aquesta nit només és un reflex de la temporada que ha fet el Barça. És a dir que ja fa mesos que surten al camp sense ganes, estan desmoralitzats i necessiten com l’aigua unes vacances que no s’han guanyat per la pèssima temporada que han fet i per la Eurocopa d’Àustria i Suïssa.

En fi que estic radiant per què ja tinc una part de l’assignatura de Redacció Periodística a la butxaca i també per què és el meu primer text publicat en un diari.

PD Ja sé que al meu bon amic Felipe no li agradarà que col·loqui un post amb un treball, però oi que m’entens?

3 comentaris:

Laura M ha dit...

Arnald!!finalment m'he decidit a deixar un comentari, tot i que havia mirat abans el teu blog. He de dir-te, i no pas per a quedar bé (no li dic a gaire gent), que m'agrada molt. Primer, tens el mèrit d'escriure gairebé cada dia, cosa que hauriem de fer tots. Segon, és molt variat i parles de temes frescos i interesants. I tercer, les dues anteriors ja són més que suficients..jeje
felicitats per la carta al lector, se que estàs orgullós xq a sobre és sobre esports!

petonet

Lord Arnald ha dit...

jaja moltes gràcies reina. Respecte a la carta, ja he fardat tot el què he pogut (tampoc cal exagerar).

Respecte la multiplicitat de posts, és per què m'agrada. Al principi pensava: Uff quin pal, però després li he pillat el gustillo.

Merci per les felicitacions deixa'm que te les torni al teu blog.
1 pto.

Xènia ha dit...

enhorabona!!!!! Aquesta serà la primera de moltes publicacions teves en un diari!! ;)