dijous, 8 de maig del 2008

Moltes felicitats









Hores d’ara tothom ja sabrà que la nostra estimada i admirada Tònica Merribes (ai no que estic plagiant) Mònica Terribas ha estat l’escollida per la presidenta de la Corpo, Rosa Cullell, com a nova directora de TV3. Només ens queda felicitar-la.

No sé vosaltres però a mi la notícia em va agafar per sorpresa i al principi no m’ho vaig creure. Tenia alguns dubtes sobre la seva persona. Pensava que malgrat la guerra que dóna a tothom, sobretot amb aquells que tenen càrrecs importants, no s’atreviria a donar el salt a la direcció d’un mitjà.

Ara m’ha demostrat que estava equivocat i me n’adono que pot ser una magnífica professional per desenvolupar aquesta nova etapa. Segur que amb ella, la picada d’ullet de TV3 cap als realities desapareixerà. No crec que entre les funcions d’una televisió pública estigui la de fer realities encara que siguin tan cutres com la Granja de 1907 (què mira que era cutre)

La nostra classe serà l’ultima que haurà vist a la Mònica Terribas com a professora de la Universitat Pompeu Fabra i com a directora i conductora del programa la Nit al Dia. A partir d’ara desconeixem les tasques que farà però si n’ha de triar una de les dues, crec que serà la docent.

En fi que moltes felicitats Mònica i a veure si ens convides a sopar per celebrar-ho.

PD ens deixaràs fer les pràctiques a TV3? Que ningú rigui que segur que més d’un ho heu pensat

PD2 No he pogut resistir la temptació de posar aquesta imatge.


3 comentaris:

Pol Guàrdia ha dit...

Encara que anés a Telecincue la seguiriem!

Hi haurà garrotades per anar a fer pràctiques a TV3,jo si cal li porto els cafés!

@SergiCabeza ha dit...

Que fa una carta al director amb títol vacaciones a El Periódico?
La ha firmat un tal Arnald Sanllehy, nom tipiquíssim. A més, parla d'esports. Quines coses tu...

Lord Arnald ha dit...

Que sí mega crack que és la meva!!!!

Jo no sabia que me l'havien publicat i m'ho ha dit el Felipe a través de la Laura Batalla.

De fet però era conscient que tenia possibilitats que l'agafessin ja que el tema que tractava era d'actualitat, era tempestiu, era pròxim, etc

En fin que esper-ho veure les vostres ben aviat. Pol la teva del Sr. Sostres? Mega crack, carregant contra la inutitlitat dels professors de periodisme que dónen història?